Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Hanna - 5 januari 2013 14:18


Jag är ensam i huset. De två större är ute och far. Den minsta sover i vagnen.

Kaffe. Brasa. Spotify. Lyx.


Nyårsfirandet hos mamma var bra. God mat och en hel del bubbel. Men vi vann inget på Bingolotto. Synd.


Birsta/IKEA blev en bra dag. Fick med oss lite blandat gotta hem. Presenter och annat. Men INGA kläder till mig. Att det ska vara så j*vla svårt. Jag som inte ens HAR nån stil, skulle ju för f*n kunna köpa vad som helst då. Men icke. Skit.


Gårdagens 1-årsfirande blev mkt bra. Han åt tårta och var nöjd hela dagen. Somnade 19.15 och efter lite strul med att somna om under kvällen sen så sov han bra till strax före 8 i morse. Sweet.


Så...då har jag sammanfattat dagarna från nyår och framåt. Vi har haft det bra och varit mkt lediga. Skönt.


Nu ska jag ta och slänga in lite tvätt i maskinen och sedan dammsuga sovrummet. Julen är nästan helt bortstädad nu. Har gardiner och ljusstakar i fönstren kvar i några rum, men annars är det mest klart. Känns bra. Nu vill jag ha ljus, vår och  mera tulpaner. Fick en fin namnsdagsbukett av svärmor igår, och just tulpaner skulle man ju kunna ha i en vas på bordet för jämnan. Gillar !


Hoppas att ni har en fin trettondagsafton där ute i stugorna. Tjing ! // H



Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards