Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Hanna - 20 januari 2013 15:43


Helgen har gått, huvudvärken och den allmänna risiga känslan hos mig hänger kvar. Hemmadagar. Den minste lille mannen är feberfri, men i natt var det något som plågade honom. Som han skrek. Inget var bra. Bära bära bära och bara härda ut för vår del. Det är så jobbigt att inte veta vad det är som ställer till det. Till slut somnade vi iaf och fick väl sova hyfsat. Känns inte så roligt att helgen liksom bara försvann, men det är väl så det kommer vara nu när man höjer livstempot. Hoppas och tror att jag kommer känna mig lite mer som en människa kommande helg.


På tisdag har vi uppföljning på Åre-dagarna, men annars ser jobbveckan ut att bli ganska vanlig. Lilla E ska vara på fsk några timmar. Han har ju varit ledig sen den 13e dec. Då det går/har gått mkt sjukor av olika slag så kommer han bara vara med på förmiddagarna & uteleken nu till en början. Så skönt att vi bor så nära så att vi kan göra så. När det bara tar ett par minuter att gå dit gör det ju inget att hämtningen blir efter bara 2 timmar. Sweet !


Nu ska vi kirra lite middag. Soppa och bake-off pumpabröd. Enkelt och gott - jag har ingen vidare matlust heller så....


Jag vill inte jobba imorrn. Nä. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards