Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Hanna - 8 januari 2013 18:11


Jag ska anmäla mig till och ta mig igenom Tjejmilen i år !!


På nåt vis, i nån form och så vidare.

Tänker inte sätta så höga förhoppningar, men runt ska jag !!

Av Hanna - 8 januari 2013 10:50


....har vi fått ett bytesförslag på bilen som kan vara intressant på riktigt. Egentligen är ju ett byte inte optimalt, men eftersom det går trögt att byta den mot reda pengar så kanske vi får ta tillfället i akt om det verkar ok. Spännande. Sen blir det till att leta bil igen då....ha ha...för det är en skoter som är på tapeten nu för byte. Mkt hänger på vad mellanskillnaden i cash blir. Avgörande kan man säga. Åh, jag avskyr att vänta....


Annars. Hemmadag för mig & Mini E. De andra två drog till skogs för att hugga lite gärsgårdsvirke. Vi skulle ha åkt allihop men dels så var natten stökig, vi vaknade sent och det blev stressigt. Dessutom har min handled svällt upp och är jätteond, så pass att jag knappt kan hälla upp kaffe o.likn Mkt märkligt. Den har varit ond ett tag, den var lite hämmande sist vi var till skogs oxå. Men inte mer än att jag kunde köra på ändå. Men nu....helt kaputt. Troligtvis nån överansträngning, typ barnabärande på en arm osv.... Blir säkert bättre med lite antiinflammatoriskt & vila. Vi säger så, orkar inget annat. Höger dessutom. :(


Idag är det jobbångesten som styr mig. Går mest bara runt och släpar. Uppryckning behövs. Snart....// H





Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards