Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Gääsp...

Av Hanna - 6 april 2009 23:26


Åter en dag till ända. En mycket trevlig sådan. J kom och käkade lunch och blev sedan kvar ända tills vi åkte hem till M:s föräldrar. Släppte av henne hemma eftersom det är på vägen dit. Väl hos svärpäronen åt vi isterbandsmiddag och sedan lekte jag inne med Lilla E medan M var ute i garaget och pysslade med avgasprojektet. Nästan färdigt, kommer bli bra !


Nu ska jag strax hoppa i säng och försöka sova bra så jag är pigg i morgon bitti. Då är det nämligen dags för provtagning på sjukhuset. Känns lite jobbigt, men det kommer säkert gå bra. Som jag skrivit tidigare så är ju lilleman en riktig tuffing som inte är rädd för småsaker som nålar, stick och blodprov. Han är ju rätt härdad på den fronten sen han var inlagd i 12 dygn på sjukhuset innan jul. Brydde sig inte ett jota om vaccinationssprutorna heller. Mammas hårding ! Jag däremot avskyr nålar och stick och lider av att se dem sticka i honom. Men nu blir det ju förhoppningsvis bara 1 eller 2 stick, och det är ju ganska ok. Inte som när de skulle sätta infarter i fötterna på honom när han var inlagd, hemska saker. Brrr..... Nä det kommer gå bra, gäller att jag är lugn och sansad så jag kan vara till nån tröst och hjälp för honom om han blir ledsen. Positivt tänk !


Efter sjukhusbesöket ska Lilla E få vara med sin farfar i nån timme medan jag ska luncha med min avdelning på jobbet. Vår chef ska sluta så det är som en sista grej med honom, ska väl delas ut nån present och hållas nån form av tal kanske....blir nog både trevligt och gott.


Håll en tumme för oss att det går bra i morgon. Blir nog inte nåt morgonbloggande, kommer vara alldeles för trött och stressad för det.


Ha det så gott. // H

 
 
Camilla

Camilla

7 april 2009 07:36

Vi håller alla tummar vi har för er. Lilla E är en hårding som klarar allt fint! Vi får höras sen så jag får höra hur det gått för er. Tänker på er! Kram från oss till er!

http://mammamillan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards