Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Fullt ös !

Av Hanna - 27 april 2009 10:01


Sån är planen för dagen. Har massor att göra här hemma. Vet inte vad som hänt med oss på sistone, men så här stökigt har vi aldrig haft det förut ! Kanske är det den senaste tidens boende i kappsäck som delvis orsakat detta kaos av saker och kläder överallt. Det och vår egen slöhet. Men nu ska det fixas ! Skulle vara skönt om man kunde slappa de sista kvällarna innan vi åker till GBG, bara behöva fixa lite med grattiskortet och knåpa ihop halsbandet som jag köpt pärlor till, istället för att röja och stöka in i det sista. Så nu ska jag strax sätta i gång. Ska bara dricka mitt kaffe först....rätt taktik va !? Ska bara.....



Lilla E ligger ute i vagnen och sover sin vanliga förmiddagslur, brukar oftast bli mellan 10-12. Vi börjar få till bra rutiner igen, dagarna ser för det mesta likadana ut och det är skönt, lätt att planera då. Ofta har jag ju känt att dagarna är lite FÖR lika varandra och att det känns lite påfrestande att vara så mkt hemma som man ändå är som föräldraledig, men det börjar kännas bättre nu. Dels för att jag börjat ta mig ut på mer aktiviteter och träffat mer folk på sistone och dels för att våren är här tror jag. Allt blir lättare och roligare ! Så nu hoppas jag att min sista rad av "uttråkningsblogg" är skriven. Hurra !!


Kaffekoppen är slut och en städning av sovrummet väntar. (nej jag städade inte där häromdagen som jag skrev att jag skulle, dök upp nåt annat som säkert var viktigare....tsss....)


Ha en kanonmåndag allesammans. Jag siktar på en kanonkväll i en fint städad lägenhet.... // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards