Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

Kakel och Klinker.

Av Hanna - 11 juli 2010 21:38


Det är mkt roligt men mkt svårt att välja kakel och klinker. Det finns så vansinnigt mkt att välja på så man storknar nästan. Och allt man vill ha ligger ju i prisklass jättedyrt och där vill man liksom inte hålla på och lira hela tiden. Samtidigt så känns det viktigt att välja det man vill ha, så att man kommer känna sig nöjd...nåja...vi bläddrar i kataloger och funderar hur vi vill ha det. Kommer 2 steg framåt och 1 tillbaka ungefär... Har ju hållit på och gaggat om detta tidigare, men nu har vi fått brev från Nyströms Kakel så det har blivit dags att boka tid hos dem och göra beställningen. Kan inte dra ut på det längre !


Helgen har varit bra. Slapp och ledig för min del, medan M har sågat och gjort lite nytta. Nu har han sågat resvirke till hela garaget. Så tack vare hans flit ligger vi bra till på den fronten. Vi har även firat mina svärföräldrar som på måndag har 30-årig bröllopsdag. Det gjorde vi med god grillmiddag, jordgubbar till efterrätt och kubbturnering på kvällskvisten. Slank ner ett par glas vin och lite öl. Precis lagom !


Lilla E provade idag att störtdyka över styret på 3-hjulingen, med ansiktet före rakt ner i gruset.. Det gick förvånansvärt bra och nu syns bara lite skrubbmärken på näsan.


Däremellan har vi haft det bra och varit ute så mkt som möjligt. Nu mera kakel, fotboll i bakgrunden.... // H

 
 
Ingen bild

Jennie P

13 juli 2010 19:25

Blir roligt & höra vad ni valde sen =) fanns ju massa fint i katalogerna, så jag kan tänka mig att det är svårt att välja!!
/Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards