Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Hanna - 15 januari 2010 16:45


Åh vad jag längtat hela långa dagen efter att få stämpla ut, gå på Captain Cook & käka nåt gott. Kanske blir det en Bushman Sandwich !? Gud va hungrig jag blev nu, bara jag tänkte på mat. Sen blir det som sagt bio, Luftslottet som sprängdes. Blir nog en bra kväll. Lite barnfritt, god mat och en bio kan inte bli annat.   


Bäst jag har mig i väg ! Trevlig fredag på er ! // H



Av Hanna - 15 januari 2010 07:39


I sanning. Härligt med fredag !


Ikväll ska vi ut och äta och sen gå på bio. Lilla E ska vara med farfar (eventuellt även faster och Kusin Stora E) under tiden. M & D ska oxå med. Därav barnvaktskombon !   


Men först ska dagen klaras av, tror att den kommer gå ganska fort. Har inga möten inplanerade så det blir till att jobba i ett sträck. Lilla E ska vara på förskolan mellan 8.30-15.00 och eftersom det gick så bra att lämna honom igår så ska han få vara själv där stor del av dagen. Hoppas att det går lika bra idag !


Han har sovit mkt bättre nu i ett par nätter, i natt var det dock lite stök när han vaknade vid 03.00 för han var så täppt i näsan. Kunde inte somna om färrän vi fått bort nästäppan och det innebar ju ett mindre krig. *suck* Varför inte bara vara stilla så man får bort snoret !?!? Ja ja.....till slut så kunde han somna iaf och vi med.....vill ha sovmorgon i morrn !! Undrar om lilleman går med på det...?

 

Hoppas ni får en fin fredag ! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards