Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Hanna - 17 januari 2010 13:24


Nu är det söndag och äntligen så har temperaturen blivit lite lämpligare. Just nu bara -4 grader. Skönt. Jag håller på inne och stökar, som vanligt. Ska försöka leta fram några gardiner så jag kan byta i köket, sovrummet, vardagsrummet och gästrummet. Gästrum nr2 har inte ens några gardiner ännu, men kanske kan jag få ordning på det oxå.....Gillar egentligen inte gardinfix, men det är ju fint när det är klart så det är väl bara att bita i hop. Ska kika in på Jotex eller nåt annat gardin/textilställe och leta lite inspiration och kanske även efter nåt nytt och fint att beställa hem. Nu vill man ju ha bort allt vad jul och midvinter heter. In med vårvintern !! Soliga snöiga dagar vill vi ha !!


Hade under kvällen igår flera blodtrycksfall, det är därför jag bara pysslar på i lugn och ro idag. Känner mig lite yrslig. Grabbarna har åkt på julgransplundring i Bjärte, kommer väl hem på eftermiddan nån gång.


Under gårdagen, innan jag började tappa trycket, hade vi besök av vänninan T och hennes M. Fick tulpaner och en gemensam present i efterskott, ett presentkort på middag hemma hos dem ! Bra present !! Så nu hann vi ses ett par timmar i går och så har vi en kväll bokad då vi ska äta och umgås ! Jag som för inte så länge sen kände att jag inte hade nåt socialt liv är jätteglad att vi nu har detta inbokat. Framsteg på den sociala fronten !!   


Nu väntar Jotex på mig. Gardinshopping, tjoohoo ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards