Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Hanna - 26 januari 2010 09:53


På fredag kommer mäklaren och värderar vårt radhus. Håll tummarna att det går bra ! Har inte så höga förväntningar, men hoppas såklart på det bästa....


Ha ha.....tänk om det blir en av de här som dyker upp på fredag....

 

//H

 


Av Hanna - 26 januari 2010 08:25


Åh, jag bara älskar mornarna med Lilla E !


Han är så go, mysig och snäll ! Jag går upp och väcker honom, eller så kommer han ner med M när hans klocka ringer. (Min klocka ringer 05,40 och grabbarnas 06,20 så jag får härliga 40 minuter att i lugn och ro duscha, käka frukost och göra mig klar på. Mammalyx ! ) När han kommer ner sitter han på pottan, sen på med kläderna och så käkar han lite minifrukost, i morse blev det välling. Sen borsta tänderna innan ytterkläderna åker på. Under tiden vi gör detta är han på strålande bra humör, sitter och sjunger & pratar på pottan, pussas & kramas medans kläderna ska på osv. Hela morronen ger en boost av "må-bra" !! Hoppas hoppas verkligen att mornarna kommer fortsätta vara så här ! Det lägger grunden för bra dagar !



Dessutom har blöjan varit HELT TORR flera mornar i rad nu ! Han kissar jättemkt i pottan så det är inte så att han inte är nödig. Än så länge är det väl ren flax, men härligt ändå ! Idag är det pyjamasparty på förskolan, så han fick ha sin skelettpyjamas dagen till ära. Fröknarna sa att han lyckades dåligt med att vara läskig eftersom han är så söt.....hi hi....Han har charmat dem rejält. Det går fortfarande bra och förutom när han ramlade ner från bänken i kapprummet har han inte varit ledsen en enda gång. Skönt....


Nu ska jag ringa ett samtal. Vi hörs. // H 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards