Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Hanna - 15 mars 2010 20:15


Det ska jag titta på ikväll. I sovrummet. Mysigt. Är trött och känner att jag, trots att jag är ledig imorrn, ska göra kväll tidigt och ladda batterierna ordentligt. Dagen har varit lite småstressig. Det har dykt upp nya saker att göra hela tiden så jag har känt mig lite jagad och inte färdig med nåt. Satt dock kvar till 17.15 så det är rent på skrivbordet iaf inför min lediga dag. Jag ska vara hemma med Lilla E imorrn, har tid på BVC och tänkte kanske även göra ett besök på Öppna Förskolan. Lyxade till det ordentligt och tog en heldag när jag ändå behövde ta ut ledighet... Hoppas på lite mysmorgon och sen en skön promenad till Torvalla Centrum och hälsocentralen. Kanske hinner vi promenera förbi tomten och kolla hur det går för grannarna som bygger just nu. För vår del verkar det som om bygget kommer försenas ytterligare lite. Trist, men så kan det ju bli när många beställer samtidigt. Blir lite knivigt med försäljningen av radhuset som var planerad att ske tidigare...så vi har lite att fundera på just nu....man vill ju liksom maxa vinsten och minimera stöket. Har ju alternativet att sälja radhuset lite tidigare och flytta in i en liten lägenhet under sommaren, men det är ju så mkt stök !! Vi får se hur vi gör. Ska avvakta och invänta definitivt byggstartsdatum innan vi bestämmer nåt. Fick iaf väldigt bra villkor och ränta på vårt Byggnadskreditiv när vi var på banken i fredags så det känns bra. Kommer inte behöva utnyttja det ännu eftersom allt ligger så pass långt fram i tiden, men det är klart och vi kan bocka av det på världens längsta "att göra"-lista. Check !



Nu ska jag göra kväll. Borsta tänderna och krypa ner under täcket. Kommer nog somna ganska snabbt. // H



Av Hanna - 15 mars 2010 08:18


....lång och bra helg ! Vi har....


  • gått på stan och Gregoriemarknaden tillsammans alla 3
  • kollat på ljusshowen på rådhuset
  • tagit en kvällspromenad
  • sålt motorcykeln
  • hälsat på mamma & co
  • kollat hela melodifestivalen
  • åkt skoter & grillat
  • fått hem en massa Duplo, Bamsetidningar & små-lego
  • ärvt en gammal byrå

Sen har vi gjort lite annat oxå, men det var iaf en kort sammanfattning....


Hoppas att ni alla haft det lika bra som vi ! Hej ! // H

 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards