Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Hanna - 4 mars 2010 14:24


Nu har jag beställt min prenumeration från Tidningskungen ! Det blev 3 nummer av Hoom, en inredningstidning. Kanske inte inredning helt i min stil, men inspiration är bra att hämta från alla håll ! Tänkte välja en Vetenskaps-tidning men ändrade mig i sista sekunden. Märkligt....på nåt vis halkar jag in på inredning hela tiden....vad kan det bero på !?!   


Lyckan fasad

Det kan ha med detta att göra....Längtar !



Av Hanna - 4 mars 2010 09:09


Solen skiner, det är torsdag och vi fick sova gott hela natten ! Lilla E låg visserligen i vår säng eftersom han vaknade precis när jag gick upp, men han låg stilla och sov lugnt så det gick bra iaf. Vi hade en produktiv kväll igår med städning av sovrummen, matlagning (pastagratäng med köttfärs, sparris och tomater, samt en stor gryta chili con carne), märkning av kläder och vikande av tvätt. Sen slog kl 21.00 och det var dags för premiären av Greys ! Längtar redan till nästa avsnitt. Gick och la mig när det var slut. Trött i hatten.


Nu väntar lite ansökningar på mig. Vi har 4 tjänster ute just nu så det är lite att ta reda på. Ha en bra torsdag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards