Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Hanna - 17 mars 2010 17:14


Äntligen händer det nåt. Byggnadsritningar och bygglovsansökan landade i brevlådan idag. Ska skrivas under och postas fortare än kvickt ! Vill inte ha en minut mer fördröjning nu !!


Man får mkt gjort när man jobbar över. Trots paus för lycko-blogg-inlägg ! // H

Av Hanna - 17 mars 2010 11:47


Blir lite ledsen när jag läser min blogg "för ett år sedan". Jag mådde inte riktigt bra, hade ofta dagar som kändes jobbiga och var emellanåt riktigt less på att vara hemma. Även om jag var med mitt älskade barn och tog vara på tiden, så smärtar det mig att jag just då inte NJÖT av det i fulla drag alla dagar. För nu, när jag tänker på framtiden och eventuell utökning av familjen, så bara längtar jag till den där tiden när man får bara vara mamma. Kanske är det "gräset är grönare"-effekten som spelar mig ett spratt !?! Nu för tiden är jag ofta trött och slut i knoppen, men jag njuter av varje (nästan iaf, inte de skrikiga och jobbiga   ) sekunderna med min älskade son. Längtar efter honom när jag är på jobbet och tar varje chans att gosa med honom, snart kommer han börja vråla "mamma släpp mig" ! Jag hoppas verkligen att jag inte kommer hamna i samma mående om jag får ynnesten att vara hemma ännu en gång i framtiden ! Då vill jag bara njuta !


En liten lunch-fundering bara. // H



Av Hanna - 17 mars 2010 08:28


Solen skiner !


Bara därför ska jag jobba hela långa dagen och även lite övertid ! Ska jobba fram tills att jag ska gå på Simon & Viktor med min avdelning och käka en god bit mat. Eftersom vi splittras lite efter omorganisationen, så ska vi avsluta det "gamla" med god mat och en stunds umgänge. Ser fram emot det samtidigt som jag egentligen vill hem och stöka. Men men...en kväll ute kan nog göra gott....Städa kan man göra sen....   


Funderar på att ta en lunch på stan idag. Har ju gott om tid eftersom jag ska jobba fram till 18.30 Ska bara se om jag kan få tag i nåt sällskap.....sista sekunden-bokning på G igen...


Hoppas att ni alla får en bra dag ! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards