Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Hanna - 10 augusti 2010 06:17


Tidig morgon idag, skönt att komma upp och iväg ! Det regnar och är grått, men jag är rätt glad ändå. Vi har sovit bra inatt, och det mesta är bra i övrigt oxå. Bygget går framåt, de gjuter denna vecka...hoppas att våra snickare gillar att armera och greja i blött före....    Vi har ny visning på radhuset i morgon, återigen lever hoppet ! Kvällen kommer således ägnas åt städning och fix inför det.


Måste nog dra till med ett bild-inlägg snart, från semestern och så där....Har inte haft så mkt skrivarlust på senaste men ett gäng med bilder kanske kan hjälpa mig att komma ikapp...


Måste bara citera min son, som häromdagen satt och åt tärnad gurka... Jag sa (som vanligt) åt honom att inte stoppa in för mkt i munnen eftersom han gärna sväljer för mkt på en gång och lätt sätter i halsen. Bara lite lite senare ser jag hur han är alldeles tårögd samtidigt som han sväljer vad som verkar vara en jättetugga....


-" Men nu har du ju nästan satt i halsen, det ser jag på dina ögon !"

 

-"Då blundar jag !" svarar han och kniper igen ögonen.

 

Så det så ! Man får inte vara dum om man ska lura sina föräldrar....   


Ha en bra dag vänner ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards