Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Hanna - 24 augusti 2010 15:03


Som grädde på moset till allt bra jag räknade upp igår har det även tillkommit en klipptid. Jag ska till frissan efter jobbet i morgon och (förhoppningsvis) bli lite snygg i barret. Me like !


Dagens lunch var en energiboost och jag ska nu jobba ända till kvällen för att gå direkt till Pause där jag ska träffa M k 18,30. Vissa dagar är bara så bra !   


Hoppas ni mår lika gott som jag gör ! // H

 

 

LIVET ÄR GOTT !

Av Hanna - 24 augusti 2010 08:38


...att det äntligen är tisdag ! Idag väntar lunch med J och senare ikväll en fika med M. Blir lite att motionera bort sen då... men det är det värt. Ska bli så kul !


I övrigt inte så mkt nytt. Jo jag har kanske pajjat mitt knä när jag satte mig på huk för att plocka upp en legobit. Har ju haft lite små-ont i vänstra knät under en period, men inte så pass att jag övervägt att söka för det. Har avfärdat det som en gammal gympa-skada eller nåt bara.... Men i söndags bara small det till och jag kan nu inte sitta på huk alls eller gå nerför trappor utan att se ut som en stelbent kråka. Vi har en bra sjukvårdsförsäkring här på jobbet....som jag kanske måste nyttja nu då. Ska avvakta lite till, men det är inte bra.   


Ha en bra dag vänner ! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards