Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Hanna - 20 augusti 2010 09:36


Vi ska få arbetsoveraller av Eksjöhus, får hämta ut dem idag. Det är väl mest en reklamgrej från deras sida, men det kan ju vara bra att ha när man ska måla om inte annat. Hoppas storlekarna är bra så att de passar. Vi kommer bli så snygga !   


Har svårt att koncentrera mig idag. Tankarna bara fladdrar iväg...till helgens kommande mys...husbygge...ev byte av mäklare...mötet på banken till veckan...hur björnjakten ska gå...om Lilla E  har det bra på fsk...jag behöver shoppa kläder...mannen behöver lite nya paltor han med...likaså sonen....vad ska vi äta till middag nästa vecka...när ska vi beställa kaklet...vilka tapeter ska vi ha...hur ska vi fira vår årsdag...hur många fakturor har jag att jobba med idag...måste boka klipptid.....undrar om mamma får en bra vecka i Turkiet...osv osv....


Helgen närmar sig med stormsteg, har redan jobbat 3 h & 40 min. // H


Av Hanna - 20 augusti 2010 06:11


...man längtar tillbaka till sängen....eller vadå nästan !? JAG LÄNGTAR TILLBAKA TILL SÄNGEN ! Att kliva upp några minuter i 5 på morgonen är inte det bästa jag vet....Men å andra sidan så betyder det att jag kan sluta jobbet redan 14.30 med gott samvete och åka för att hämta Lilla E tidigt på fsk och hinna leka med honom lite innan middagen och DET är det bästa jag vet ! Så det är det värt.   Längtar helg nu ! !


Vi ska ju som sagt vara ensamma hemma i helgen, den lille och jag. Pappan åker ju till skogen och jagar björn. Åh vad vi ska passa på att mysa ! Har flyttat in gamm-tjock-tv'n i sovrummet så (mörkrädda) jag ska kunna kolla på TV uppe i sängen. Jag gillar inte att sitta nere när jag är själv...fånigt va ? Kommer ju bli jättekul sen när vi ska bo i ett enplans-hus !?!  Förhoppningsvis kan vi ta oss en sovmorgon oxå....Den lille har en tendens att sova lite längre om han får ligga i vår säng...


Nu ska här jobbas. Dessutom bara 16 dagar kvar nu tills huset kommer !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards