Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Hanna - 19 augusti 2010 09:35


Igår eftermiddag ägnade jag mig åt riktigt mammalyx ! Gick på stan efter jobbet och bara kollade runt. Shoppade inte nåt....eller jo...en tub tandkräm till Lilla E och en frp bomullsrondeller till mig själv...Men det var så skönt att strosa omkring och inte ha hämtning på fsk att jäkta till eller en trött och hungrig familj som väntar på en och hoppas att man ska ha en bra middagsidé på lut. (det där kändes lite orättvist, för det är väldigt sällan som de väntar på att jag ska komma hem och fixa mat) Men ni fattar grejen !?    Att kunna gå ett varv på stan, komma hem och fixa en lätt middag och sen sätta sig i solen med mat, kaffe och en ny tidning och bara slappna av ! Det var så grymt skönt !! Sen när grabbarna kom hem var jag en mkt harmonisk och glad Mamma H. De små sakerna kan verkligen sätta guldkant en dag !


Nu ska jag ta tag i fakturahögen för dagen, har lite tur dessutom. Det är bara ca 100 st !!   Ha en bra dag vänner ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards