Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Hanna - 23 augusti 2010 11:53


Brukar läsa en blogg där tjejen som skriver alltid gör en måndagslista för att kicka igång veckan och liksom komma över den där lite jobbiga känslan som måndagar har en tendens att föra med sig. Hon fokuserar den på positiva saker och det påminner om att glädjeämnena i vardagen ofta är fler än man tror. Jag ska oxå göra en för att påminna mig själv om vilken bra vecka jag har framför mig ! Kommer nog slinka med lite annat som gör mig glad oxå....


  • Tjejfika med M inplanerat, kanske redan i morgon kväll !
  • Föräldraledigheten för v 35 & 36 är nu klar & beviljad, fick besked i morse.
  • Lunch- eller kvällsdate med J i veckan.
  • Helgen som varit superb gav mig mkt energi !
  • Middag med älsklingen på restaurang för att fira vår årsdag ! <3
  • "mamma kliva nu, kissnödig"  (Lilla E vill stiga upp & kissa på lör morgon)
  • Kakelbeställningen ska göras färdigt.
  • Bara 2 dagars vik på ekonomi kvar.
  • Löningsvecka !!

Det var lite uppiggande grejor iaf. Vi har verkligen haft en kanonhelg. Lördagen blev en heldag på stan med lite shopping. Hann träffa C och surra ordentligt oxå. Söndagen blev en hemmadag med lite blandat fix och trix för mig medan Lilla E lekte ute i det fina vädret. Mysiga kvällar men tyvärr inga sovmorgnar...   


Ha en bra start på veckan vänner ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards