Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Tillåt mig presentera...

Av Hanna - 30 augusti 2011 10:15


....vårt alldeles egna lilla spöke....


 

Detta är alltså Familjen Olsson / Bergs blivande tillskott Spöket. På bilden är Spöket 19 veckor gammalt. Beräknad ankomst för denna lilla människa är den 17e jan 2012.

Vägen hit har varit lite knagglig, orkar inte skriva så mkt om det här. Men just nu är vi iaf väldigt glada över att vara halvvägs mot att bli en familj om 4 och att vi äntligen fått se den lill* leva rövare på skärmen. 


Så är det, förklarar ju många av mina trötta inlägg om inte annat..... Imorgon går vi in i v21 och den lill* har börjat ge sig mer och mer tillkänna där inifrån. Känner inte alls lika mkt som när jag väntade storebror, men det kan ju bero på att jag har moderkakan i framvägg nu och att den dämpar en del buffar.....eller så är det bara en lugnare bebbe....


Är hemma & VABar idag, den blivande storebrodern är snorig och hostar. Ingen feber just nu, och snoret börjar tunnas ut. Kanske är vi på banan i morrn igen.....men febern har ju en tendens att komma smygande på kvällarna, så vi får väl se. Han har mest bara kollat på TV idag iaf så jag hoppas att vilan i det ska bidra till bättring. Tänkte ta honom i vagnen på promenad sen och om han somnar ska jag måla lite vindskivor till garaget....om jag orkar. Känner mig inte helt 100 jag heller.....håll tummarna att jag inte är på väg ner i samma snor-dike som sonen...


Ha en bra dag vänner ! På torsdag är det officiellt höst....så passa på att njuta av de sista sommardagarna...    // H



 
 
Erika

Erika

30 augusti 2011 12:06

Åh stort stort grattis! Har förstått d ett tag men inte vågat fråga. Kram

http://eraijka.bloggplatsen.se

Hanna

30 augusti 2011 13:29

Tack så mkt ! Ja det är väl sällan i livet man är så mkt trött och sliten som man är i början av en grav....lite svårt att undvika att det skiner igenom... =D

 
Ingen bild

Marie

30 augusti 2011 21:16

Skriver grattis här med, blir så glad för er skull. Det förklarar tröttheten :)

Kramar till er

 
Ingen bild

Marielle

30 augusti 2011 21:24

Jag visste det!! ;) Vad kul, GRATTIS!! KRAM!

 
Ingen bild

Jennie P

31 augusti 2011 09:10

SuperduperKUL =) Grattis igen till er ... Ha en bra dag! Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards