Alla inlägg den 6 december 2011

Av Hanna - 6 december 2011 10:24


Har varit hemma med lilleman från morgonen. Han klagade på lite magknip vid 6.30 och sen var han rejält lös i magen.....Så vi blev ju hemma då. Mannen kommer snart hem och byter av mig. Sticker in och jobbar några timmar... Det verkar dock inte vara nåt större fel på sonen, han har varit på toa en gång till och varit lite lös, men inte alls så farligt och han verkar må hur bra som helst. Kan han ha ätit pepparkaksdeg så magen spårade ur tro ?! Hur som helst så kom jag överens med fröken på telefon i morse att vi ska höra av oss i eftermiddag eller i morgon bitti och rapportera läget.....blir det inget mer spring på toa och han verkar må fortsatt bra kanske det bara var nåt tillfälligt. Vi får se helt enkelt. Håll tummarna !


Vi har iaf haft en mysig morgon här hemma. Tittat på julkalendern och byggt med lego. Har även hunnit tvätta upp lite sängkläder och annan "stor-tvätt" som jag inte tagit tag i innan. Inget ont som inte för nåt gott med sig ! En dag hemma när man ändå var uppe vid 6.15......kan man ju lika gärna göra lite nytta.


Nu ska jag svida om och fräscha upp mig för en sväng till jobbet. Ha en bra dag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards