Alla inlägg den 22 december 2011

Av Hanna - 22 december 2011 19:04


Senaste dagarna.....blandad oordning....


  • halkat och sträckt hela magen - AJ AJ AJ
  • firat min 30-årsdag så jag blev helt slut. TACK alla som grattat på alla håll och kanter !
  • BM-besök. Allt bra. Bara att vänta....nästa besök inbokat 4e jan....
  • Sista julmaten shoppad. Tack gode gud för det - ORKAR inte ut på nån mer mataffär. Galningar !
  • Massiva förvärkar / sammandragningar. De flesta är inte så onda, men en del får mig att vilja dö en smula....
  • Lärt mig att snöskottning & graviditet i v37 inte matchar så bra. Svanskota utrotad - check !
  • Inser att mitt hjärta kommer brista av lycka den dagen Spöket kommer till oss - längtar så mkt !!
  • Jublar över att äntligen ha gått på långledigt.
  • Hade ett bra utvecklings/avstämningssamtal med chefen igår och fick massor med beröm.
  • Hittar inte skruvarna till skötbordet. Inte hela världen, men störande som f**n !
  • Har bara 1 julklapp oshoppad - till sambon. Vet VAD jag vill skaffa men har inte hunnit och nu börjar det bli tajt.
  • Kallas numera för Mamma Mu av min älskade son. But Why !? (vill jag veta det ?)
  • Gläds åt att kontona inte är så tomma som vi trott nu inför julen. Räkningspengarna undanlagda och ändå en del över ! Skönt det inför kommande ledighet och låginkomst-år.

Kommer inte på nåt mer just nu. Ska gå och lägga mig en stund till. Blir mkt vila idag då mannen är hemma, imorgon är det bara jag och Lilla E hemma och då blir ju vilo-möjligheterna något mer begränsade. Ha en trevlig kväll ! // H




Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards