Alla inlägg den 15 december 2011

Av Hanna - 15 december 2011 12:45


...kan gå och dö.....eller nåt. Gillar inte det halkiga, slaskiga före vi fått. Dessutom är snön ju svintung att skotta undan när den rasat från taket. Trist så det förslår !!


Känner mig lite piggare idag. Trots att Lilla E vrålade från sitt rum kl 04,00 i morse att "NU ville han öppna kalendern !!" Lyckades dock avstyra det hela och lura med honom till vår säng och fick sen sova en timme till eller nåt. Hade svårt att somna om trots att han gjorde det relativt omgående.... Men vi tog oss i väg till fsk under harmoniska former och sedan har dagen rullat på bra. Det låååånga mötet blev nedkapat till dryga timmen bara och sedan har jag donat med lite smått och gott. Nu efter lunch har jag mest sett över det som ligger på mitt skrivbord - snart dags att tokrensa !! *jippi* 4 arbetsdagar kvar nu bara. Så jäkla sweet !!


Köpte blöjor, tvättlappar och amningsinlägg igår. Kändes jättekonstigt, men bra nu när det finns hemma så slipper vi tänka på det sen. Min hjärna kommer typ STÄNGA NER totalt efter att jag gått hem från jobbet nästa vecka så det gäller att ta tag i sånt som är viktigt att ha fixat nu medan man är vid medvetande. Lilla E fick en miniblöja till sin nalle Lillasyster och han var så lycklig för det ! Hoppas han blir lika glad och entusiastisk när Spöket kommer.


Nu lite mera jobb då. // H

 


Passar på att slänga in ett tack här eftersom vi

fick ett supergulligt julkort igår av fram Johansson/Strandberg

Tack för det !!

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards