Alla inlägg den 8 december 2011

Av Hanna - 8 december 2011 12:02


Det är inte bara halsbrännan som håller mitt bröst varmt.....sonen bidrar han med. I morse, när vi klädde på oss för att gå till fsk tog han ett mjukt tag om mitt ansikte och sa....


~ Mamma, du är fangtastis. Världens bästa mamma ~

Så gulligt eftersom han inte säger fantastisk helt riktigt.....


Helt otroligt vad en sån sak kan göra för att rädda ens dag, nästan innan den ens börjat. Mammahjärtat bultar lite extra en sån gång. Sen gick vi till fsk och som vanligt är det ett äventyr att gå den korta biten. Att jobba deltid och få den här extra timmen på morgonen är så mkt värt ! Jag fullkomligen älskar våra mornar just nu !


På jobbet är det rätt lugnt idag, vikarien är ledig så jag kan rota på själv och det är rätt skönt faktiskt. Att inte behöva ta hänsyn till någon utan bara köra sitt eget race. Ska köra på och skicka ut lite mark-avtal osv....men sen blir det nog tidig hemgång. Ska handla lite mjölk & fil på vägen oxå, sen hämtning och mys med den lille. Lovely !


Hoppas ni har en bra dag. Själv ska jag leta fram lite halsbrännebotare....*uääärk* // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards