Alla inlägg den 11 december 2011

Av Hanna - 11 december 2011 13:47


....bilen är såld och vi är glada för det. Priset var väl inte det ultimata för oss, men eftersom vi haft annonsen ute rätt länge och vi verkligen ville få bort den från gården så var det helt ok ändå. Man är ju glad att man inte sitter i sjön och behöver pengarna desperat för då hade det ju svidit desto mer.... Bra fint och klart ! Pengar in på kontot och så vidare..... Nice !


Nu ska jag ta och fixa till mig lite, ska bort på födelsedagsfika hos vännen C om en timme. Sedan blir det hem och fira oss själva lite med en fin köttbit och potatisgratäng till middag. Jag är inte så pigg idag, har börjat svälla som f**n och misstänker även förkylning eller nåt annat skit... Har inga direkta förkylningssymptom egentligen - men nåt är det. Mår inte riktigt bra ! Sover dåligt och har ont överallt. Soffläge med höga fötter blir det till kvällen.


Nu ska håret plattas och tämjas.....sen ska några andra kläder ålas på. Sen åker vi ! Hej !! // H

 

Känner mig sliten.....

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards