Alla inlägg den 19 december 2011

Av Hanna - 19 december 2011 09:14


...typ hela tiden. Vitt, vitt vitt och mera vitt. Härligt, fint och jobbigt att skotta. Men men....det är ju en grej som gör att man lätt tar sig ut en stund för med Lilla E oxå så det är ju inte bara negativt. Just för tillfället skottar jag bara småskvättar, nåt annat skulle bara inte gå - ryggen skulle strejka direkt. Men det blir ju vad det blir iaf, och frisk luft är ju ett måste trots att kroppen tung och trött.


Helgen var bra, pappa på besök fre-lör. Brorsan kom och var ett par timmar på lör oxå. När vi blev ensamma på lör kväll möblerade vi om och pyntade lite mera jul, slog in klappar och mös. På söndan fick jag en underbar sovmorgon medan boysen drog iväg och tvättade bilen. LOVELY ! (hittade dessutom ett sätt att ligga på som INTE gjorde ont nånstans så jag kunde SOVA) Sen bakade jag bullar och grejade i köket ett tag....dagen flöt bara på sådär söndagshärligt. Syrran & co tittade in med presenter och klappar, så kul att de kom precis när bullarna var klara så jag fick bjuda på nybakt. Kompisar i besök i omgångar under eftermiddag och kväll. Kände mig mkt nöjd och tillfreds när jag gick och la mig igår - både med helgen och med den underbara känslan av att snart, snart, snart är det dags att varva ner och bara njuta av ledigt !!


Uppvaktningen inför min gammel-dag har så smått smugit igång och jag är mkt glad och tacksam för de fina grejorna jag fått. Hittills har blomsterarrangemang av modell special,  "köpa ny telefon"-bidrag, underbara produkter från Body Shop samt superfin ljusbricka med ljus och fina stenar kommit i min ägo. Mkt fina och bra grejor !


Nu blir det lite mer skrivbordsstädning och sen ska jag ta tag i lite mer överlämningsjox.... // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards