Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Redan tisdag kväll !!

Av Hanna - 15 januari 2013 18:20


Helgen blev trots sin kassa inledning på freda'n rätt så bra. Pappa kom på besök en sväng och vi hade mkt tid tillsammans här hemma. Grabbarna hann även iväg en sväng på Arctic Cat-cup på söndan, och jag hann ut på en premiärsväng på skidor. Hahaha, den turen är egentligen värd ett eget inlägg. Herregud... :)


Sen har jag ju jobbat då. Andra dagen gjord nu. Det har gått över alla förväntningar. Inlogg och telefon klart före lunch igår. Mkt otippat. Idag har jag skickat lite avtal för inskrivning och börjat samla in förbrukningsuppgifter & mätarställningar för de nyttjanderätter vi har och de antennplatser vi hyr ut. I mitt nya uppdrag ingår att betala ut och fakturera för dessa. Snart sitter det väl i ryggraden, med indexuppräkningar och räntor...men just nu....haha...det känns väldigt darrigt. Men det är så trevligt att vara på jobbet igen, alla kramas och frågar hur det känns att vara tillbaka. Jag är väldigt nervös och tycker att det är svårt, vikarien är på väg vidare mot nya uppgifter (på vår avdelning iofs) så det känns lite som att hon vill att jag ska kunna allt på en vecka så hon kan släppa mig bara....det stressar lite....eller ganska mkt.... Ska försöka att inte tänka så mkt på det nu....


Ikväll är jag ensam hemma. Boysen har dragit till farmor och farfar. Det är tyst och lugnt. Ska parkera framför tv:n nu när jag är klar med mat & matlåda och kläderna för morgondagen är framlagda. Har kokat lite thé och bytt om till mjukiskläder. Aaaah.


Örat är tyvärr 10 ggr sämre idag än igår. Tröttheten slår hårt nu. Orkar inte spendera mer tid framför en dator just nu. Hej !! // H

 
 
Kristoffer Bokföring

Kristoffer Bokföring

17 januari 2013 21:48

Det är alltid läskigt med nya system, typ det där med alla uppgifterna, tycker jag!

http://https://www.zenconomy.se/fakturering

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards