Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

Äntligen helg !

Av Hanna - 19 januari 2013 16:36


Äntligen helg, verkligen skönt. Veckan såg ut att avslutas med febrig minikille, nu är det bättre dock. Blev bara natten tors-fre som var riktigt illa. Nu är han bara lite småförkyld, jag är oxå tussig. Inget allvarligt, men lite huvudvärk och allmän känsla av att inte gå på helfart. Har vi tur så blir det inte mer än så för nån av oss. Vi har hängt hemma idag och fredagsmyset igår bestod av att vi alla somnade på varsitt ställe. :) Kanske inte det roligaste, men nödvändigt och behövligt tydligen. Ikväll blir det oxå lugnt, kanske nån film på tv eller nåt annat i den stilen...?


Jag är arg. Bil/skoterbytet som inte blev av pga sjukdom förra helgen, skulle enligt telefonsamtal bli av i helgen. Men nu svarar den där nissen inte i telefon och så vidare. Antar att han ångrat sig....inte hela världen i sig men GALET störande att han inte har stake nog att bara säga det rakt ut. Det har varit flera svängar nu och vi har hela tiden behövt jaga honom för att få besked. Det vore verkligen ett roligt byte att göra, förutsatt att det är fina grejor och man är överens om pengar....men det är ju inte så att man desperat jagar det.... Den största grejen är ju att man vill veta hur det blir bara, om man ska avsätta tiden till att träffas eller inte. Förbannade ungjäkel - pojkspoling - snorvalp !!! Känner mig som en gnällkärring.... Lackar ur när folk inte har vett att bete sig..... OGILLA !!! Jag har full respekt för att man ångrar sig på en affär. Men då säger man det. Punkt.


Nu ska vi fixa fiskmiddag. Ha en fin kväll ! // H

ARG ! · Helg
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards