Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Hos mamma...

Av Hanna - 26 januari 2013 14:41


Vi åkte lite oplanerat upp till mamma idag, kanske åker vi hem ikväll redan eller så blir vi kvar tills imorrn. Beror lite på vad som händer. Egentligen skulle vi har varit hemma i helgen, och fått besök av syrran en sväng samt att vi var bjudna på lite mat & vin hos en kompis ikväll..... Men då vi hade lite grejor här som vi skulle prova/hämta så drog vi iväg från morronen. Ändrade planer.


Jag har haft turen att få tag på ett par pjäxor, de jag fick låna härom veckan var precis på vippen att vara för små. Men turligt nog så fanns det ett par här som var 2 strl större så nu är det perfekt, kan ha lite tjockare strumpor i oxå. Mannen har provat och tagit över en sprojlans ny Sinisalo-jacka av brorsan. Toppen eftersom hans egna skoterkläder håller på att ramla isär. Sen är det lite andra pryttlar oxå som vi ska dona med när vi är här.


Just nu är det mkt lugnt. Den minste sover och den större är ute med Roffe och storkusinen Tim på skotersväng. Jag är trött. Trots att jag somnade ifrån fredagsmyset relativt tidigt igår kväll och fick sova hela natten..... Nåt positivt är att vi får lite mer egentid på kvällarna nu, det kanske håller på att vända ?!


Ha en trevlig helg ! // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards