Alla inlägg den 15 september 2009

Av Hanna - 15 september 2009 21:02


...har jag nu. Blev en ganska rejäl sväng på stan idag. Lyckades köpa nya leggings, linne och cardigan till mig, mössa & tjocksockar till Lilla E, samt jeans och en jacka till käraste M. Till hemmet blev det nya gardiner som ska hänga i vardagsrummet. Skulle behöva hitta ett par byxor och kanske nya skor till mig oxå, så det får nog bli fler vändor på stan inom kort. Bäst att passa på medan man är ledig dagtid. Blir svårare att hinna sen.


Vi fikade som sagt med M & E, det var trevligt ! Båda pojkarna är matglada och vill smaka så tyvärr blir inte fikastunden så lugn för varken oss eller de som sitter runt i kring. Skäms Lilla E  sitter och låter "uh uh uh uh" hela tiden och pekar på allt han vill ha, dvs det som är på min bricka. Sin egen vattenmugg kastar han lång väg, den är inte mkt värd. Han vill ju ha min goda smörgås och biskvi....Majskrokar är inte så dumt en sån här gång ! Tack M & E för att vi fick smaka av era krokar, hade glömt våra hemma. Kanske ska man boka in fikat då det är mellis- eller lunchtid för barnen så de inte sitter där och vill ha kaffe i brist på annat !? Flört


Just nu är käraste M  och spelar innebandy. Ha ha....han kommer att ha jordens träningsvärk sedan. Länge sen han sprang på det viset man gör på innebandyplanen. Jag ska ta och vika lite tvätt och sen krypa till sängs. Har lite ont i halsen och huvet, förkylningen vill inte ge sig. *suck* I morgon kommer nya soffan, det blir grett !


Godnatt ! // H

Av Hanna - 15 september 2009 11:12


Vi ska strax göra oss klara för att dra in på stan, fikadejt med M & E kl 13.30 Innan dess tänkte jag försöka hinna ta foto till leg. och beställa nytt sådant samt kolla upp lite grejor på Teliabutiken om vårt kassa mobila bredband. Har även tankar på att kika in på Hemtex för att se vad de kan erbjuda i gardinväg. Är så sugen på förändring nu, så kul när man har ett nytt ställe att pyssla på.


Apropå förändring.... Vi har beställt en ny soffa !! Med lite tur kommer den redan i morgon. Skrattande En mörkgrå/svart hörnsoffa med öppet avslut. Många mysiga kuddar.... Åh vad vi ska mysa i den i höst !


Se hela bilden

En sån här fast mörkt grå, nästan svart....


Bäst att jag kammar till håret då om det ska bli ett foto som man vågar visa för nån. Obestämd


Ha en bra dag ni som tittar in ! Hej Hej !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards