Alla inlägg den 21 september 2009

Av Hanna - 21 september 2009 21:57


Jag har varit på jobbet idag och hälsat på. Börjar kännas på allvar att det är nära nu, satt en bra stund med min vikarie och gick igenom lite rutiner och saker som förändrats sen jag gick på ledigt. Det är ju nästan allt ! Hon kommer vara kvar i 2 veckor för inskolning av mig, snacka om bakvänt ! Men det känns bra att man får den möjligheten, efter ett års ledigt är man lite mosig i skallen, och är dessutom alla rutiner förändrade så har man lite att bita i. Men det ska bli kul !


Vi tog nästan en heldag inne på stan. Halva tiden på jobbet och så en vända för att uträtta lite ärenden. Kom hem, påbörjade middagen. Fiskgratäng. Käkade middag. Vilade på sköna soffan, somnade och vaknade med huvudvärk. Har sedan dess tussat på i morgonrocken. Blev seg som tusan. Har precis pratat lite med min mamma på telefon, ska gå och lägga mig snart. Trött och inte helt kry som det känns.


Återkommer när jag är piggare, detta var ju noll och ingenting att läsa. Hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards