Alla inlägg den 22 september 2009

Av Hanna - 22 september 2009 22:43


Käraste M hade med sig en påse Polly hem tidigare. Det var jättelänge sen jag åt Polly och det var så gott. Mums. Tack darling !


Jag tog som sagt en lång dusch och gjorde hårinpackning och peelade ansiktet. Kändes otroligt skönt att få göra det helt i lugn och ro. Har sedan myst i soffan...Grabbarna kom hem vid 20.30 så jag har haft sällskap av Lilla E medan jag kollade slutet på Idol. Vi mös allt vi kunde medan han åt välling och varvade ner inför natten. Efter tandborstningen var det bara att gå upp och lägga honom, han låg kvar utan protester. Skönt ! Ett tag var han omöjlig att lägga men han sov bra när han väl somnat. Nu för tiden är det bara att lägga honom, säga godnatt och gå därifrån så somnar han själv, men då sover han knackigt under senare delen av natten istället. Alltid är det nåt ! Men det känns ändå som att det är på väg åt rätt håll igen. Håll en tumme !


Imorgon ska vi iväg på Jamtli's Öppna Förskola igen, men denna gång ska vi träffa M & E och A & I där i stället för Velourpappan & Kusin Stora E som vi var där med förra gången. Glad M & E har vi ju träffat en del på sistone, men A var det flera år sen jag träffade och hennes dotter I har jag aldrig träffat så det ska bli kalaskul !


Apropå Kusin Stora E.....han har ju börjat på förskolan nu och det går bra. Storkille på riktigt ! Cool


Börjar bli dags att dra ner gardinerna så man är pigg och fräsch i morrn när vi ska ses. Har stämt träff redan 9.30 så det vill till att man kommer upp och iväg i bra tid. Ska surfa in och kolla lite busstider oxå....


Ha det bra och sov gott !! // H

Av Hanna - 22 september 2009 18:21


Det är så tyst i mitt hus. Jag är ensam hemma. Härligt. Grabbarna har åkt för att hälsa på en nykomling, lille Kevin. Det är M's kusin som blivit pappa till den lille. Jag kände att jag behövde lite tid för mig själv så jag stannade hemma. Men jag slog in ett fint paket med gosiga bäbiskläder och skrev ett fint kort som de fick ta med sig. Blev så bäbissjuk för nån vecka sen när vi köpte kläderna, och då köpte vi ändå i strl 62....Man blir ju helt galet gosesjuk...*hi hi*


Lägger in ett par bilder från de senaste dagarna. På den ena letas det efter nappen som han kastat in i TV-bänken och på den andra har jag fångat en av hans promanader på egen hand ! Han blir arg på mig när jag flyttar bakåt så han måste gå längre...därav the angry face ! Skrikandes


 

  



Nu ska jag passa på att ta en lång dusch och njuta av lugnet. Ha en trevlig kväll vänner. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards