Alla inlägg den 20 september 2009

Av Hanna - 20 september 2009 10:42


En alldeles jättebra helg har vi haft hittills. Igår morse ringde min mamma, syster och ena systerson på dörren. Först drack vi kaffe och sen tog vi bussen in på stan. Kollade på kläder inför vintern och lite potentiella födelsedagspresenter till Lilla E. Efter att vi gått några vändor så drog vi på MAX och käkade lunch, sedan vart det bowlinghallen. Efter en timmes match där blev det återigen en sväng på stan innan vi tog bussen hem hit. Lite mer kaffe innan de tog bilen hem till Strömsund igen. En heldag blev det, och den var jättebra ! Käraste M var ju ute i älgskogen och jagade så det var ju perfekt att jag och lillprinsen fick sällskap hela dagen. Skrattande


Jag har ändrat mig angånde vilken färg jag ska piffa med i vardagsrummet. Tidigare var jag inne på grönt, men efter att vi fick den fina orkidén så känns lila mer rätt. Det var så otroligt fint mot den grå tapeten ! Kollade på lite lila detaljer igår och det fanns mkt snygga grejor ! På Indiska tex kryllar det av ljuslyktor, kuddar och annat som verkligen skulle sätta pricken över i:t här inne i höst. Nu längtar jag ännu mer till höstmyset !


Ikväll kommer min pappa och sover över tills i morgon. Det blir skoj ! Ska städa undan lite i gästrummet så han får plats.


Hej på er !! // H



Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards