Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Freaky Friday !

Av Hanna - 8 maj 2009 08:55


Nu är den här, dagen vi väntat på. Fredag med allt vad det innebär och lite till. Det KAN hända att vi får nån sorts besked idag om huset, ingen har än så länge budat över oss. Helt sjukt. Sen så kanske min pappa kommer på besök, det vore jättekul. Han har inte träffat Lilla E på en dryg månad, det har ju hänt en hel del på den tiden som det vore kul om "moffa" fick se. Annars har vi inga större planer för fredan eller helgen. Det får bli som det blir. Efter förra helgens roadtrip till GBG är vi ganska nöjda på det där med att åka bil så vi blir nog mest bara hemikring. =)


Jag skrev inte ett enda litet inlägg i går. Var knappt hemma nåt på hela dagen. Gick på Öppna från morgonen och blev sen där hela dagen. Vädret blev kasst och jag hade inget regnskydd till vagnen med mig, så vi var kvar där och väntade ut tråket. Åkte sen in på stan, mötte M på affären, handlade och åkte hem. Känns rätt rutinartat vid det här laget. När middagen var uppäten åkte vi för att hälsa på Velourpappan med familj. Där bjöds vi på kaffe och bulle. Yumm Yumm ! Efter fikat satte vi igång projekt "pynta köksvägg" med såna fina dekorstickers som man kan köpa lite varstans. Det var svårt och lite ångestladdad, blir ju lätt så när man ska skapa. Till slut så hade vi iaf fått upp dem och satte oss nöjda och käkade en varm macka. Mera Yumm Yumm ! När vi skulle åka hem upptäckte vi att det som vi så omsorgsfullt satt upp på väggen börjat visa tendenser på att trilla av !! Jisses va tråkigt ! Svägerskan M satte igång att gnugga fast dem igen, hoppas att de sitter kvar nu !!


Idag har Lilla E gjort #2 på pottan för 3e dagen i rad. sKiTbRa ! =)


Nu ska jag leka lite med min kära son innan det är dags för honom att sova en stund. Ha en bra dag ! // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards