Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Hanna - 1 juni 2010 16:11


...övertiden. Har gjort full dag nu och vill ut i solen. Tänkte gå en repa på stan och kanske käka nåt i solen. Sen träffa M & A utanför bion vid 17,30-rycket. Orkar inte sitta inne mer just nu. So long ! // H

Av Hanna - 1 juni 2010 07:46


....var helt suveränt igår eftermiddag ! Vi åt middag på altanen, Lilla E fick vara ute och leka medan vi lagade man och dukade. Drack lite kaffe på maten i solen, den lille cyklade för fullt under tiden. Sen rensade jag ogräs (igen) och killarna tog fram åkgräsklipparen och klippte de gemensamma ytorna på baksidan. Solen sken, grannens grill luktade gott och grannbarnen hoppade studsmatta och skrattade som galna ! Helt galet skönt var det att sitta ute i t-shirt och greja, hoppet om sommaren lever i allra högsta grad ! En riktigt bra avslutning på en riktigt bra dag !


Natten var även den riktigt bra. Vi sov som klubbade alla 3 ! Så det är verkligen upplagt för ännu en bra dag. Dessutom sken solen i morse när vi åkte tillsammans hemifrån. Lilleman och jag vinkade av M utanför fsk och eftersom lämningen gick så snabbt och bra hann jag ta dubbelt så lång morgonpromenad innan bussen tog mig mot jobbet. Skönt. Och som grädde på moset väntar bio med tjejkompisar i kväll. Vad tror ni om det ? Känns som bra förutsättningar !


Nu jobba, blir dessutom övertid idag. Eftersom vi ska ses utanför bion vid 17,30 orkar jag inte åka hem utan jobbar på lite extra och går direkt. Mannen i mitt liv tar med sig Lilla E och åker till farmor och farfar direkt efter jobb & fsk. Ikväll ska det sista gärsgårdsvirket vässas och sågen ska monteras klart. Det kommer nog bli sent så de sover över där oxå. Tyst och tomt hemma efter bion med andra ord. Men jag har laddat tvättmaskinen och satt på timer så jag kommer ha lite att stå i när jag kommer hem iaf.


Ha en bra tisdag ! Nu är det "riktig" sommarmånad. Tjo // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards