Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Hanna - 14 juni 2010 09:20


...kvällen....Då ska vi gå och lägga oss tidigt. Sova hela natten och vara piggare i morgon. Behöver det. Natten som var gav inte så mkt, vi fick visserligen sova ganska ostört men vi var båda mkt trötta i morse iaf. Önskar att vi hade TV i sovrummet såna här dagar. Jag gick ofta och la mig tidigt när vi hade det, men sovrummet är mkt mysigare utan så oftast gillar jag det bättre utan TV. Beror på om man frågar min "inredningshalva" eller min "bekväma halva".   


Vet inte så mkt mer just nu....vi väntar fortfarande på besked från de potentiella köparna. Sen hoppas vi kunna komma vidare med räntesäkring olikn.


Vill passa på att plussa & pussa på min sambo som jobbat hela helgen med att sätta gärsgård i Mjäla. 57 sjyssta meter och att fenomenalt tillskott i kassan är resultatet. DU ÄR BÄST !   

  

Nu ska jag plöja vidare så dagen tar slut nån gång. Vissa dagar längtar man bara hem till sitt eget krypin och sina älsklingar. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards