Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Hanna - 15 juni 2010 07:00


Vilken tur att jag skyndade mig i morse för att hinna med 06.00-bussen ! INTE ! Den var sen. Inte jättesen, men iaf så pass att jag hann bli irriterad och frusen. Inte bra sommarväder i dag. Brrr...


Igår blev det inte mkt gjort. Jag jobbade över och promenerade sen till Ica Maxi för att handla. (grabbarna kom dit efter en stund) Hittade en solhatt till Lilla E och när jag frågade om han ville ha en grön eller en blå så gjorde jag ju ett litet misstag....Den fanns inte i rätt strl i den färg han valde. Så det slutade med att han åkte runt i vagnen och brölade "grön" medan det låg en blå hatt i vagnen. Hade helst velat köpa en grön jag med men så blev det alltså inte. -Sorry gubben !


Sen åkte vi förbi tomten och kollade lite, våra blivande grannar har varit och skyltat upp på sina tomter för att visa vilket hus de valt. Som det ser ut nu får vi 2 Fiskarhedenvillor, 1 Älvsbyhus, 1 Smålandsvilla och 1 LB-hus i kvarteret. Sen tror jag att det kommer ett par Eksjöhus till utöver vårt och tyvärr verkar de ha valt samma modell som oss oxå. Känns inte så kul, men det är ju så det kan bli. Vår säljare sa nyligen att han sålt ett par hus till vårt område.....


Oj vad jag tappade tråden nu. Det var ju gårdagskvällen som skulle avhandlas....


Ja, vi kom hem och packade upp matvarorna och sen skulle den lille läggas. Vi kikade lite på TV och tog det lugnt. Sen gjorde vi oxå kväll. Inte rafflande direkt.


Nu blir det lite kreditkoller. Tjo. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards