Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Fredag....

Av Hanna - 14 oktober 2011 06:49


Thank God Its Friday ! Gårdagens 10-timmars arbetsdag med enbart 17 minuters lunch stämmer inte direkt överens med min strategi att varva ner lite.... De 17 lyxiga lunchminuterna var dessutom den enda gången jag satt ner på hela dagen. Hade ONT i fötterna när jag kom hem, svullna och jäkliga var de dessutom.


Hade hoppats kunna jobba lite (läs mkt) kortare dag idag, men just nu ser det inte lovande ut.


Bäst jag sätter igång då.... Förresten får vi hämta hem Fordus Focus Förjävlus idag om allt går gott. Den har ju bara stått på verkstan sen i midsomras.....


Ha en bra fredag ! // H

 
 
Marie

Marie

14 oktober 2011 07:08

God morgon vännen!! Oj vilken tuff dag, förstår att det måste vara kämpigt. Hoppas det bara är tillfälligt?, har ni fått in mer jobb?

Hoppas allt är bra med dig och magen. Har Elis förstått att något är på gång?
Kramar

http://www.eliaz2008.blogspot.com

 
Ingen bild

Hanna

17 oktober 2011 09:46

Just denna vecka var det ju extremt då jag även vikarierade som postis, samtidigt som jag är mig själv OCH försöker lära mig en ny tjänst. Dessutom är S ledig (hon som jag ska ta över efter) så jag flyger lite fritt och roddar med hennes jobb bäst jag kan - är skönt att få prova själv en vecka när man vet att hon kommer tillbaka och kan hjälpa en på rätt spår nästa måndag.

Det är mest bara bra med magen och mig. Lite slitigt med dåliga värden men inget allvarligt. Elis har försått att det är en bäbis på väg och har har stora planer - han ska lära den att sitta i matstol och äta mat har han sagt. :) Just titeln STOREBROR är han inte så förtjust i, men att prata om den och allt vi måste fixa hemma med spjälsäng osv tycker han är kul...

KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards