Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Hanna - 3 februari 2011 19:53


Snart är det helg igen och det är tur det ! För jag är trött ! Veckorna flyger fram och man hinner ju ingenting !! Lagom tempo på jobbet, har börjat administrera lite sponsringsärenden och det är kul ! Alltid roligt att få lite insyn på andra avdelningar och verksamheter. Att jobba med varumärket verkar roligt, men lite svårt !? Jag kommer säkert lära mig lite nytt, framförallt på "tänk-fronten".


Här hemma rullar det på, vi försöker få så mkt tid som möjligt med lilleman de få timmar vi är hemma. Jag är ute och går i stort sett varje kväll och M spelar innebandy två kvällar i veckan, så det blir lite snärjigt att hinna med. Sen så kliver jag upp vid 04.45 ungefär 3-4 mornar i veckan och tar tidiga bussen för att hinna träna och/eller börja jobba i bra tid. Jag hinner då inte träffa dem på morgonen och sen på kvällen hinner jag ju vara med Lilla E men somnar oftast medan M är på sin träning så honom ser jag bara en sväng vid middan.... Längtar till våren så man kan ta cykeln till jobbet och på så sätt få lite träning på vägen utan att behöva offra så mkt tid till det. Jag vill ha 28 timmar på dygnet och så en rejäl dos med ORK !! Nån som kan fixa ??


Annars då.....nä inte så mkt. Ska soffmysa lite med mannen i mitt liv. Hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards