Alla inlägg den 5 november 2009

Av Hanna - 5 november 2009 07:07


Det snöar idag och har gjort under natten. Vitt och fint, ljust när man gick till bussen. Återstår att se om den ligger kvar, tror nog inte det eftersom vi inte haft nån kyla att tala om egentligen. Blir ju bättre om det tjälat lite först. Vi får se.


Vi har bestämt oss för att åka till min pappa över helgen. Vi har inte varit där sedan han fyllde år i början av aug så det börjar bli dags. Blir väl till att baka morfar/svärfars/farsdagstårta och greja då....Ska försöka fixa nåt till Lilla E's pappa under dagen. Vet inte vad vi ska hitta på i år....en slips kanske... Glad 


Natten har varit lite bättre och det tackar vi för. När jag steg upp vid 5 så var det bara jag och käraste M i vårt sovrum, lilleman låg kvar i sin säng i sitt rum. Bra där ! Han har vaknat några gånger under natten men med lite hjälp har han lyckats somna om. Nu är framtänderna uppe synliga genom tandköttet, ett par dagar till så har de nog spruckit igenom. Ska bli så kul att se hur han kommer se ut då. Som ett tandtroll....hi hi.... Med tänderna kommer kanske ännu bättre nattsömn....det vore sweet...


Nu ska jag jobba lite mera. Kaffet är urdrucket och så schemat för dagen spikat. Börjar alltid dagen med att lägga upp en plan för dagen. Sen är det bara att köra ! Ha en bra dag vänner. Hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards