Alla inlägg den 10 november 2009

Av Hanna - 10 november 2009 20:49


....ja det är vad jag är. Glad Men inte på det läskiga sättet utan för att jag gillar fönsterlampor. När jag åker bussen (både på morgonen och kvällen) är det ju mörkt och det lyser i de flesta fönster av fina lampor. Jag gillar att titta och få lite idéer på både blommor, lampor och gardiner. Så jag tittar ju inte in på riktigt....eller hur ?! Tungan ute


Sen jag kom hem har jag ätit middag i soffan, varma koppen och smörgås. Sen gjorde jag ett grattis-kort till Lilla E's kompis Elias som fyllt ett år. Vi ska hem till dem på fredag, tänkte passa på att gratta honom då. Ska slå in paketet sedan....hoppas han kommer gilla det. Jag hade precis hunnit klart med det när grabbarna kom hem, de har varit hos farmor & farfar idag och hälsat på, bytt olja i bilen samt hjälpt till i skogen. Eller.....M har hjälpt farfar i skogen och Lilla E har varit med farmor under tiden. Tyvärr var det bara till att sätta den lille på pottan, dra på pyjamasen, fixa välling och natta honom eftersom de kom så pass sent. Men vi hann gosa lite iaf och det känns viktigt att man får en liten stund med sitt hjärta iaf. Saknar honom på dagarna, längtar hem så det skriker om det varje dag. Puss på dig lillgubben !

 

Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och sedan natta. Blir lång dag i morrn igen. Kom hem 18.20 idag och i morrn blir det ju brakmiddag & dans, med start 19.30 Detta efter en dag med möten och föreläsningar. Man kommer ju vara på topp !! Eller inte....


Nu ska jag kolla tv:n. Hej på er & Godnatt !! // H

Av Hanna - 10 november 2009 11:44


Nu är det lunch, jag åt på en kvart så jag har lite tid över. Firar det med ett inlägg och en kopp kaffe. Glad


Min jobbtelefon har haft ett frispel på förmiddan, så det har inte gått att ringa till mig alls. Jag har såklart inte märkt nåt eftersom den sett ut som vanligt. Den har stått som spärrad i växeln när man ringer på 063-numret och när man ringer den på 073-numret så säger nån liten röst att den är utanför täckningsområdet....Mycket märkligt ! Efter en hel de stök och meck så funkar den igen. Bra det ! Vi har ju fått nya telefoner för ett tag sen och det har varit lite si och så med funktionaliteten på vissa av dem....idag var det min tur att få j***las lite.


Sähår ser den ut...den lille rackaren...

 

Jag har en liten fråga till er som läser min blogg, om presenter till sambon. Käraste M fyller ju 30 i år och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på till honom. Jag vet att flera av er inte känner honom, men kom gärna med tips iaf. Funderar på nån form av upplevelse, en kortare resa eller liknande. Dock inget som kostar skjortan, men gärna nåt som känns lyxigt.... Bomba mig med tips tack !! Skrattande


NU är det dags att jobba vidare. För- & färdiganmälningarna scannar inte sig själva. Tyvärr. Hej ! // H

 

 

Av Hanna - 10 november 2009 09:01

 

Igår jobbade jag 10½ timme. Satt med utskick till styrelsen som var ABSOLUT TVUNGET att gå med posten samma dag....jag hade min del klar men väntade på ett missiv som VD skulle skriva i hop lite snabbt. Det drog ut på tiden eftersom han satt i möte till kl 16.00. Men till slut hade jag alla handlingar jag behövde och kunde sammanställa utskicket. Drog iväg till brevlådan vid järnvägsstationen och lyckades lägga på breven 20 minuter innan lådan skulle tömmas. *puh*  Var ganska så trött när jag kom hem. Åt middag och gosade med den lille mannen medan han åt sin välling. När han lagt sig blev det lite tid i soffan och mys med den större mannen. Sen sova. Tog dessutom en sovmorgon idag, så jag var inte på jobbet förrän kl 08.00 Det var skönt att få ta det lite lugnt på morgonen. Känner mig lite piggare idag faktiskt.


Idag blir det möten hela eftermiddagen. Har inte så våldsamt mkt att göra fram tills dess. Kundteknikerna behöver alltid lite hjälp, så till dem kan man alltid gå och få med sig jobb tillbaka. Ska nog göra det. Bara kolla posten först.


Ha en bra dag kära vänner. Tjohej !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards