Alla inlägg den 23 november 2009

Av Hanna - 23 november 2009 19:35


Ikväll är jag mindre nöjd. Hade tänkt mig en promenad efter middagen, men då började vi med ommöblering i tvättstugan. Skulle sätta in nytt stativ under tvättmaskinen då det befintliga inte är så snyggt och vi haft turen att få ett sproilans av min pappa. Bök och stök. Trångt och tungt. Och så ser vi när vi tar bort det gamla att det nya inte kommer passa eftersom det var så knepig rördragning där under. S U C K !! Stök och bök. Tungt och trångt. Tillbaka med maskinen. S U C K !! Men det blev fint och städat där under iaf. Nåt bra av det hela. Sen började jag dammsuga och så drog jag igång en maskin med tvätt oxå. Sen var det vikande av redan tvättad tvätt och så vidare....nattning av lilleman....känner nu att jag ska göra hänga upp de blöta kläderna och sen göra kväll. Ska försöka hinna med promenaden i morrn istället. Livet i ett ekorrhjul !



Bäst att snurra vidare....hej på ett tag ! // H

Av Hanna - 23 november 2009 14:41


Jag ska försöka ta en sockerfri vecka. Avstå från tillsatt socker och onödiga sötsaker. Dra ner på sånt som innehåller mkt socker och så vidare. Tänker inte göra det minutiöst noga, men i grova drag iaf. Det är nog nyttigt. Och en utmaning. Wish me luck ! Det kan jag behöva. // H


   

Av Hanna - 23 november 2009 07:07


I morse slog det mig....


Jag måste börja knåpa på min önskelista ju.... Skrattande Har ju varit rätt snäll så....


* Mp3-spelare att ha som sällskap på promenader.

* Termosmugg att dricka morgonkaffe i på jobbet. Gärna en utan handtag, de finns ju med fina mönster och grejer....

* Pilgrim-örhängen.


Har 3 par i olika färger...men nu vill jag ha ett par med "bruna" stenar...


Det är måndag idag. Jag drömde konstigt i natt om en kompis som jag inte haft kontakt med på nästan 2 år. Vaknade och var på konstigt humör, men det gick över ganska fort. Drog i väg på jobbet och möttes av full mailbox och ett skrivbord med massa nya papper på. Borta från kontoret 2 dagar, då passar de på ! Smyger in och lämnar grejor i fina små högar....


Åh. Jag har ju glömt att berätta det bästa (typ). Har beställt böcker igen, denna gång blev det NIO nya att sätta tänderna i. Klassas nog som en julklapp till sig själv...längtar tills de kommer !


Nu jobba mera. Hej Hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards