Alla inlägg den 9 november 2009

Av Hanna - 9 november 2009 07:28


...men detta inlägg kommer nog inte bli så mkt mer intressant än det förra....där jag skrev att jag skulle återkomma med nåt mer intressant att läsa....så sorry.... Skäms Men jag ville bara skriva några snabba rader för att liksom kicka igång veckan även här. Har jobbat sedan 06.25, nytt rekord !! Var så tidig i morse att jag hann med 06.05-bussen Så om jag inte tar långlunch kan jag gå hem redan kl 15.00 Det vore inte så dumt.


Jag måste börja träna. Är konstant trött fast jag sover rätt ok. Energinivåerna är låga och humöret hänger tyvärr med neråt då. Jag som alltid har tränat mkt har på senare år kommit av mig ordentligt och numera gör jag inte så mkt mer än promenerar. Vet bara inte vad jag ska hitta på, pendlar mellan att vilja börja simma och att gå på pass. Borde kanske göra både och, men tiden ska ju räcka till oxå....  Tål att tänkas på, måste komma till skott snart. Är less på att vara trött jämt !!


Nu ska jag göra ett ryck. Veckan kommer kapas i 2 pga möten och middag med jobbet ons & tors. Kommer gå bort en hel del "vanlig" arbetstid så.....jobba !!! Skrattande


Ha en bra vecka vänner. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards