Alla inlägg den 13 november 2009

Av Hanna - 13 november 2009 14:09


....helgen ! Jajjebullar, närmare helgen än såhär kommer man nästan inte. Typ en timme kvar att jobba innan man kan dra hem och bara må gott med sina darlings ! *längta*


Vi ska ju åka till M, N & E en stund i kväll och hälsa på. Det blir som sagt trevligt. Pojkarna ska väl hinna leka en liten stund iaf. Skrattande


Annars kommer helgen spenderas hemikring. Vi ska slipa och greja på trappan (evighetsprojektet som stått stilla ett tag igen). Det behövs städas och tvättas. Vi ska även fundera/planera hur klädkammaren ska inredas, ev åker vi till IKEA nästa fredag (min lediga dag). Sen så ska vi mysa oxå, ta igen lite på det kontot. Jag hoppas även hinna med ett par rejäla promenader, få lite frisk luft och gå ur lite stillasittande ur benen. Pang....och så var den helgen slut ! Förvånad


Nu ska jag göra det berömda rycket ! Ladda..... Ha en trevlig fredag kväll vänner ! // H

Av Hanna - 13 november 2009 07:08


Nu är det fredag igen. Så j***a underbart faktiskt. Känner att jag behöver lite ledigt. Denna vecka har varit jobbig, men bra ! Orkade upp tidigt i morse och började således jobba redan kl 06.30 !


Har nyss fått så härliga nyheter så det gjorde min dag !! En god vän har precis fått sin högsta önskan uppfylld ! Jag önskar henne all lycka på färden ! Du vet vem du är..... Kyss


Nu ska jag jobba, så att jag får göra helg nån gång. Ikväll blir det nog besök hos M, N & E. Det ser jag fram emot !


Ha en bra dag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards