Alla inlägg den 16 november 2009

Av Hanna - 16 november 2009 20:33


Jag är mkt nöjd med eftermiddagen och kvällen hittills. Åt god Kesolasagne med spenat till middag, rekommenderas starkt ! Recept finns i nyaste Buffé-tidningen. Efter maten tog jag med mig Lilla E i vagnen på 50 minuters promenad, vi småsprang och skrattade hela vägen. Så nu när jag sitter här känner jag mig nöjd. Jag har hunnit med att umgås med min lillpojk och även fått motion på kuppen. Under tiden vi var ute hann käraste M avlägsna resterna av limmet i trappan. Till det var han tvungen att använda lösningsmedel som stinker, därför var det ju extra bra att vi var ute under tiden. Är ju sällan nyttiga grejor sånt där. Nu är trappan trä-ren och snart klar att målas i sin helhet. *yeey* Han gör ett bra jobb med trappan min käre hemmaman. Han gör ett bra "jobb"  med att sköta hemmet överlag skulle jag vilja säga. Jag kallar honom inte för min hemmaman för intet. *puss på dig*


Just nu kollar jag lite på Ullared på 5an. Skrattar lite åt vad mkt folk kan shoppa alltså och att det verkar vara en del av livet för vissa. Vi var ju där sommaren när vi väntade Lilla E och shoppade lite baby-grejor bland annat. Vi tyckte nog att vi handlade ganska mkt, men vi ligger i lä med våra 1300 kr kan man ju lugnt säga....hi hi... Men kul är det iaf och jag skulle kunna tänka mig att åka dit igen, man gillar ju att shoppa ! Tungan ute


Nu ska jag ta mig en kopp rött thé och surfa in på IKEA:s hemsida och samla inspiration till på fredag då vi ska åka dit. Inte så svårt ! Ska försöka hitta inredning till klädkammaren och till Lilla E's rum som fortfarande ekar lite tomt. Sen blir det förstås en massa bra-att-ha-saker !! I sann kvinnlig anda ska det shoppas med andra ord....


Hoppas ni har det bra vänner ! // H

Av Hanna - 16 november 2009 07:05


Japp, denna vecka blir det en 3-dagars. Arbetsvecka alltså. Mån-tis-ons på kontoret, tors snabbresa till S-holm och fredag LEDIGT !! Jobbar ju visserligen torsdagen oxå, men det är iaf en liten resa som inte känns så rutinartad, så den dagen räknas nästan inte. Tungan ute 


Helgen har varit rätt så bra. Jag har som vanligt på sistone varit trött, det kommer liksom över mig på helgen och det är lite tråkigt såklart. Man ser fram emot den så mkt och så när den väl kommer så är man helt död. Usch. Har dock försökt att få lite saker gjorda iaf. Men mest har jag gosat med min familj och försökt ta igen missad tid med dem.


Nu väntar jobb, har gått igenom mina mailboxar nu medan jag druckit kaffe, svarat på ett par mail och sedan vart det ett måndagsinlägg här. Nu är det dags att fortsätta dagens värv ! Hej !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards