Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Wheeler !

Av Hanna - 5 juli 2010 06:37


Idag är jag en cyklande (och svettig) människa ! Satte mig på hojen redan 05.40 och trampade iväg. Stämplade in på jobbet 06.11 ! Gick fortare än jag trodde, och ändå tog jag det rätt lugnt. Tror inte ens att jag cyklade kortaste vägen ?! Men det var en bra väg iaf, lite trafik och sådär. Ska kila ner och duscha av mig strax, måste bara sluta svettas först. Hade nog på mig lite för mkt kläder....   



Sov typ ingenting i natt, kollade på klockan sista gången vid 02.15 och klev sen upp vid 05.00 Vek lite tvätt och fixade det allra sista innan jag stack iväg. Hoppas jag inte missade nåt när jag var så trött. Kanske hinner käraste M titta in och kolla så allt är på plats, det borde han hinna eftersom visningen inte är förrän kl 15.00 och han förhoppningsvis ska till tomten och träffa Grävar'n innan dess. Idag bara måste de komma och sätta igång !!


Ha en bra dag vänner. Jag ska hämta en sked så jag kan äta min frukost-yoggi, sen blir det duschen. Hej ! // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards