Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Hanna - 7 januari 2009 14:04



Mellan tvättmaskinerna och annat stök tog vi en promenad i det fina vädret Lilla E och jag. Jättehärligt ! -10 grader och strålande sol ! Kan inte bli bättre...




Hoppas ni mår lika gott som vi !  // H & Lilla E

Av Hanna - 7 januari 2009 06:54


Och jag har redan börjat ! *mäkta förvånad och lite stolt* Kl 06.15 var jag nere i tvättstugan och drog i gång de första maskinerna. Det var annat än nån hade kunnat tro. När Lilla E (som sover som en gudagåva) vaknat och ätit sin frukost smet jag ner och körde i gång.


För er som undrar varför detta får flera rader i bloggen kan jag avslöja att jag är jordens tröttaste människa som ofta har lite svårt att ta mig ur sängen annat än i sista sekunden eller under hot.


Så nu sitter jag här, har precis ätit frukost med och sedan vinkat av käraste M som skulle på jobbet. Kaffekoppen är snart urdrucken och första omgången tvätt som sagt snart klar. Ska leta fram babyvakten som vi fått av morfar i present och ha den i gång när det är dags att gå ner i källaren igen, så jag hör om min Lilla E vaknar under tiden. Skönt att vi bara har en halv trappa till tvättis. I övrigt blir det till att feja och stöka i lägenheten idag. Bäst att passa på när man överraskande hade ångan uppe redan från start !


Ha en bra dag. // H



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards