Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Hanna - 19 januari 2009 12:51


Lilla E har lagt sig till med nya sovtider. Sånt man får räkna med antagligen, det lär väl ändras igen....och igen... Synd bara att jag själv är tröttare än allt när klockan är 02.00 och han vaknar och vill ha käk. Men man ställer väl om själv också efter några nätter. *gäääsp*


Just nu ligger han i babygymet och sprattlar. Han har börjat sparka på de stackars figurerna som hänger där. Kanske effektivare än att boxa på dem med händerna ? Han har även börjat sparka på själva bågen som figurerna hänger i så den bångnar och ser helt skev ut. Tur att det går tillbaka när han slutar. Man ska vara försiktig med lånade grejor, hör du det Lilla E !?


I går var han SÅ himla nära att rulla från rygg till mage, saknades 2 cm så hade han varit där. Men det är lite kämpigt att komma över axeln han ligger på, men några träningspass till så.... Kul när det händer grejer !



Nu händer det lite andra grejor hör jag, så jag får väl ta honom till skötbordet innan jag ger honom lunch. *lovely*


Ha en bra dag, måndagen är snart förbi !  //H



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards