Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Hanna - 20 januari 2009 19:29


Lilla E har idag vänt sig från rygg till mage 2 ggr !! Båda gångerna när jag vände ryggen till...helt plötsligt låg han bara där på mage...typiskt ! Så nu gäller det att hålla ögonen på honom, både så man inte missar det nästa gång han gör det och så han inte trillar ner från sängen eller skötbordet.


Nu ska jag fortsätta städning och stök. // H

Av Hanna - 20 januari 2009 11:21


 I  natt sov Lilla E som han har gjort ett tag, innan han bytte tider för någon natt sen. Som jag skrev i går så kommer väl hans sovtider att ändras flera gånger till, så det är nog bara att gilla läget.


Här är min lilla plutt alldeles ny, suck vad tiden går fort.


På något vis har jag blivit helt slö och får inte nåt gjort här hemma, det händer liksom inget runt mig. I går städade jag visserligen linneskåpet, bytte gardiner i sovrummet och lite annat fix. Men det som verkligen behövs göras, som att städa badrummet och ställa i ordning gästrummet, det blir bara inte gjort !! Så himla irriterande att vara så omotiverad och lat. Och när man sitter här blir det ju inte mkt gjort.....Kanske dags att kicka sig själv i rumpan !?!


Ha en bra dag gott folk. Nu ska jag göra nåt. // H

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards