Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Hanna - 2 februari 2010 18:30


...och redan trött som om det vore fredag. *suck* Dagen har varit hetsig med mkt att göra. Mkt möten och det äter ju upp ordinarie arbetstid. Dessutom är det dags för Diabasutveckling imorgon, kl 8-17 !! Så morgondagen kommer inte bli mer  produktiv än idag, tyvärr. Har massor av pellets att fakturera och det funkar liksom inte att göra det när man sitter med konsulten från S-holm och jobbar med arkivfrågor....blir nog övertid i morrn....yiihhaa.....Men hellre i morrn än på torsdag....det är ju liksom  min fredag det....   


 Drog i gång en tvättmaskin när jag kom hem, ska hänga upp den strax. Sen väntar förhoppningsvis en promenad med P. Skulle vara skönt att komma ut en stund och få lite luft och motion. M spelar ju innebandy på tisdagskvällarna, så det vill till att jag tar mig ut i tid om vi ska hinna bytas av här hemma. Just nu dricker jag kaffe på maten och har betalat några eftersläntrande räkningar....det gäller att veta hur man ska roa sig....   


Nu blir det tvätt-hängning......ännu skojigare..... //H

Av Hanna - 2 februari 2010 06:49


Är på plats tidigt idag. Kick-off för nya organisationen kl 07,00 ! Ska bli kul och intressant med mer info kring det. Skönt oxå att få åka iväg tidigt en morgon och inte känna sig stressad hela dagen. Det blir som ett gift, att börja tidigt och känna sig lite före liksom.....hi hi....trots att jag är en fasligt morgontrött typ så gillar jag bättre att börja vid 7 än 8. Beror väl mest på att jag ogillar att sluta kl 17....   


Nu måste jag rusa för att hinna i tid. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards