Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Hanna - 11 februari 2010 21:26


...har vi nu. Kikar på läskig vampyrserie på TVn. Jag bloggar samtidigt för att inte behöva titta så mkt. Är lite skrajsen av mig....   


Vi har ätit sen middag, sallad med halloumi-ost.....grillad sådan....käkade i soffan och sen har vi bara slappat. Mysig kväll på tu man hand, den lille har sovit sen innan kl 19.30 Skönt.


Nu väntar sängen och min deckare. Ledigt i morrn, kan inte sägas för ofta....tycker jag iaf....  


Sov gott vänner ! // H

Av Hanna - 11 februari 2010 08:22


Äntligen fick jag mig ut på stan igår ! Gick på Kappahl eftersom jag hade rabattkuponger där och så brukar de ha bra med 3 för 2-erbjudanden. Fick med mig 2 långärmade bodys, 1 ärmlös body, 1 tröja, 4-pack kortkallingar, och ett par brallor till Lilla E samt en liten "alla hjärtans"-present till mannen. Sedan blev det en snabb sväng på Åhléns där ännu en liten grej till hjärtat fick följa med hem. Bara små grejor, men kul att uppvakta varann lite....   


Dagen innehåller pelletsfakturering och registrering till diariet. Vår registrator är sjukskriven så vi hjälps åt med hennes uppgifter. Kul att göra nåt annat, men svårt ! Kan för lite om Offentlighetsprincipen, allmänna handlingar osv....men det mesta kan man diskutera eller läsa sig fram till. Än så länge har inga jättekrångliga ärenden hamnat på mitt bord, så det har gått bra. Men det vore kul att kunna mer om det !


Nu ska vi fika ! Ha en bra torsdag ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards