Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Hanna - 14 februari 2010 11:06


...hälsning till er alla på A L L A H J Ä R T A N S D AG ! !    Hoppas ni får en jättemysig dag med era nära och kära.


Vi har haft mysmorgon, öppnat paket och ätit lång god söndagsfrukost. Jag gav ju mannen ett par nya kallingar och en budskapssten som det står KÄRLEK på....smågrejor mest bara för att....Jag fick en silverring med stenar i och gravyren "Alla Hjärtans dag 2010". Superfin ! Jag brukar inte vilja blanda guld- och silversmycken, så nu kan jag ha denna ring i stället för min förlovningsring de dagar jag vill använda mina silversmycken eller bara blinga till det lite extra....Inte så dumt att ha en sambo som både lyssnar när man säger att man skulle ha haft en "förlovningsring" i silver och som även kan tillverka den åt en. Det var länge sen jag sa det så han har kommit ihåg det bra...hi hi hi....


Nu ska vi klä oss och åka ut till M:s föräldrar. Det blir middag där eftersom svärmor fyller år på tisdag....men då jobbar hon kvällen....så vi tar det i dag. Vi ska även ge henne ett kort dagen till ära som tack för att hon stickat så mkt fint till Lilla E. Tror nästan jag ska fota det innan jag ger bort det för det blev så gulligt...


Återkommer med ett bildinlägg inom kort. Har fotat en del på sistone men inte lagt ut mkt här. Kram på er ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards